HTML

A blogról

Ez egy ilyen mindenféle témába belemenő, amihezéppkedvemvan, ahogyéppkedvemvan, amitetszik, amirőlbeszélniakarok, amieszembejut, amiengemérdekel, amititeketérdekelhet, amirőlvéleményemvan, amirőlvéleményeteklehet, amitmegszeretnékmutatni jellegű blogdolog.

Linkblog

Egy elveszett(?) gyémánt

2008.11.13. 02:25 :: trashblogger


Találtam egy gyémántot. Na nem Meat Loaf, mert ő nem elveszett, nagyonis megtalálta a (méltó) helyét a zeneiparban.

Történt, hogy e nyugalmas szerda éjjel/csütörtök hajnalban Meat Loaf videókat hallgattam/nézegettem a YouTube-on, manapság már nem ez a zene a divat, de annyi erő és érzelem van a számokban, sőt a klipekben is, hogy nem lehet nem átszellemülve hallgatni, vagy akár nézni néhány videóját.

Rátaláltam a linkelt videóra, meghallgattam/megnéztem, és egyszerűen letaglózott a hölgy hangja, szépsége és kisugárzása. Fogalmam sem volt, hogy ki Ő, de a videó leírása hasznomra vált ezúttal, megtudtam a nevét: Aspen Miller. Nem csengett túl ismerősen e név, de gondoltam nem baj, majd kiderül, hogy ki is Ő, mi kellhet más a nevén kívül? Utána is néztem az albumainak; lássuk, mit ír róla a wikipedia! Rákerestem még YouTube-on, és gondoltam esetleg letöltök egy háttérképet; jöhet google képkereső is.

És ekkor ért a második sokk. Ugyanis ki Ő? Senki. Egyetlen posztja Meat Loaf vokalistája lenni. Nincsen saját albuma, még egy darab saját száma sem. Nincs róla egy használható kép a google-ben. Sajnos ezen az apró képen szereplő weboldala sem él.

És én már legalább két órája folyamatosan játszom ezt a videót, és megdöbbenten ülök, hogy hogy fordulhat elő az az igazságtalanság, hogy ha valaki, egy ilyen csodálatos teremtés olyan minőségű énekhanggal, tehetséggel rendelkezik, hogy egy szintén méltán hihetetlen népszerűségnek örvendő zenei legenda mellett léphessen fel, akkor a karrierje mégis csupán ennyiből áll? Félreértés ne essék, nyilván ez is óriási megtiszteltetés lenne bárkinek, de azt gondoltam, hogy ha valaki idáig eljut, hogy estélyiben duettezik Meat Loaf-fal, akkor már megadatott, vagy megadatik neki a lehetőség, hogy a kvázi másodhegedűsségen túl is kibontakoztassa tehetségét. És persze az is lehet, hogy Neki elég ez a szerep, nem kívánkozik az első sorba, vagy egyedül állni a szinpadon, ezesetben viszont el kell ítélni emberiség elleni önzés vádjával, mert egy ilyen élménytől, amilyet egy jól felépített saját album jelentene, bűn megfosztani a világot.

ASPEN MILLER SZÓLÓALBUMOT KÖVETELEK!
(ja, meg egy használható háttérképet róla)

6 komment

Címkék: youtube énekes gyémánt tökéletesség

A bejegyzés trackback címe:

https://trashblog.blog.hu/api/trackback/id/tr11766383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiki74 2008.12.23. 02:26:12

Szia trashblogger!
Hasonlóképpen jártam mint te,az ilyen tipusú valamire való zenéket szeretem (maikat egyáltalán nem)ahogy nézegettem a Meat Loaf videókat képedtem én is,a lány hangja nagyon megtetszett,nem mellékesen tényleg szép is.
Majd keresgéltem, eredmény hasonló mint amit leírtál.
De nem adtam föl, rátaláltam a"3 Bats Live"
címü Meat Loaf dupla koncert DVD-re ,le is töltöttem azon nyomban.
Mikor megnéztem csak ámultam,ahogy írtad nagyon tehetséges.
Két duettet énekel Meat Loaf-al a többi számban pedig vokálozik.
De csalódott is voltam (vagyok),mért kellett a It's All Coming Back To Me Now című számhoz,egy Marion Raven nevezetű csajt hivni,jó lényegében mikor 2006-ban megcsinálták a Bat Out Of Hell.III. lemezt ezzel a csajjal énekelték föl.
Szerintem megolldotta volna Aspen Miller is.
Végszóként bejön a leányzó nagyon.

trashblogger 2008.12.24. 20:09:37

Nahát, most jól meglepődtem, hogy ezt olvassa bárki is :D ...Hogy találtál ide? Egyébként, nos igen. A koncert dvd-t én is letöltöttem már, és hihetetlenül sokszor meghallgattam, az a kisugárzás amivel rendelkezik Aspen, valami eszméletlen. Közben jobban utána is jártam, ő már Aspen Vincent, hozzáment valami énekes formához, mostanában amerikai turnén vannak a Dirty Dancing-el.

trashblogger 2008.12.24. 20:41:13

Ja igen, azt akartam még írni, hogy először én is úgy voltam Marion Ravennel, hogy mit keres itt ez a nyávogós hangú csaj, amikor Aspen is hozná elég jól a színvonalat, de végülis neki sincs rossz hangja (meg aranyos feje is van), csak sehol nincs Aspenhez képest a kisugárzása...ellenben neki van saját albuma, több is, viszont ilyen gagyi pop vackokat nyom rajta, amik inkább az általad említett "mai zenék" negatív kategóriát erősítik.

trashblogger 2008.12.24. 20:42:19

Na és még azt is, hogy nehogy egy kommentbe összegyűljön minden gondolatom, hogy a youtube-on van egy interjú Aspennel, amelyben megkérdezik tőle, hogy nem mozgatja-e a szólókarrier gondolata, és rendkívüli sajnálatomra a válasza egyértelmű nem. Sosem fogom megérteni, hogy miért...

csiki74 2009.01.05. 18:34:25

Szia!
Bocs hogy most (kicsit késve)jelentkezek,volt egy kis problémam a hálózattal,és nemrég oldották meg.
Először is a kérdésedre;kerestem valamit Aspen-ről,es beadta ezt ezt az oldalt is
kiváncsi voltam mien mert értelmesnek látszott,és ráklikkeltem ennyi.
Szóval bejött a koncert neked is,nekem legalábbis igen,nagyon jó.
Visszatérve Aspen Miller-re (maradjunk e névnél,de azért köszönöm az új nevet,nem tudtam erről,rákeresek majd)amit a kisugárzásáról említettél az nagyon is igaz,én még azt is hozzátenném hogy,látszik a koncerten szereti azt amit csinál,Pl;a
Paradise by the dashbourd című nóta előadása lett volna ilyen,megtudta volna ilyen szinvonalasan csinálni,ha nem seretné azt amit csinál,ezért van az hogy az egészkoncerten sugárzik.
Mindenesetre nagyon tehetséges.
Láttam én is az interjút(de sajnos nem tudok angolúl)az tetszett benne,hogy mennyire természetesen fölszabadult,és jókedvű.
Kitudja lehet nincs elég önbizalma,vagy meg van elégedve azzal,hogy koncertezget másokkal
meg ahogy emlited most is turnézik(gondolom musical lehet)azzal a társulattal,pedig szerintem is nagy kár.
Mi a véleményed másik csajról CC Coletti-ről
mert szerintem ő is tehetséges(jó másabb stillus Aspen)youtube-on van egy jópár felvétel(nem olyan jó minőség)nem rossz a zene amit játszik,és ami alényeg kitünik a felvételekből (koncertek)tudnak zenélni,es ismerik mi az a hangszer nem úgy mint a mostani befuttatott zenészek (sztárok)akik a számitógépes zenéjükkel akarnak hóditani,és neki is van albuma.

trashblogger 2009.01.12. 13:50:53

Helló!

Ehhez most nem tudok sokat hozzáfűzni már, nekem a szőke csajnak sem a hangja, sem a stílusa nem jön be, úgyhogy nem is keresgéltem eddig sem rá... viszont Aspenről van jópár kép myspace-en; www.myspace.com/aspenmiller
süti beállítások módosítása